Grozav Business

Serviciile Noastre

După 20 ani+ de experiență în domeniu, am dobândit excelență în gestionarea financiar contabilă, consultanță financiară și fiscală personalizată.

Servicii Contabilitate Financiară

boy-couch-with-laptop
  • Asistenţă privind organizarea şi ţinerea contabilităţii ; 
  • Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare ; 
  • Elaborarea balanţei de verificare lunară ; 
  • Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA şi cartea mare ; 
  • Întocmirea bilanţului contabil ; 
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind taxele şi impozitele ; 
  • Consolidarea balanţelor de verificare pentru grupuri de societăţi şi transpunerea lor în bilanţ ; 
  • Întocmirea de rapoarte financiare în concordanță cu cerințele specifice fiecărui client;
  • Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale ; 
  • Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului

Servicii Contabilitate Gestiune

business man financial inspector and secretary making report, calculating or checking balance. Internal Revenue Service inspector checking document. Audit concept
  • Consultanţă privind organizarea contabilităţii de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare ; 
  • Organizarea Centrelor de profit ; 
  • Organizarea gestiunilor ;
  • Pregătirea personalui pentru operare în sistem gestiune stocuri si vânzare ; 
  • Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora in cadrul organizatiei ; 
  • Asistenţă la operarea documentelor de gestiune, stocuri, vânzare; 
  • Crearea de rapoarte personalizate; 

Servicii Resurse Umane

Business concept. Business people discussing the charts and graphs showing the results of their successful teamwork. Selective focus.

Administrare de personal:

  • Gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti; 
  • Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.; 
  • Intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.);
  • Evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate;
  • Evidenta concedii de odihna;
  • Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati; 
  • Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal; 
  • Eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp; 
  • Emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal; 
  • Asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati. 

Calcul salarial si salarizare:

  • Intocmirea statelor de plata conform legislatiei in vigoare (calculul concediilor medicale, al concediilor de odihna, orelor suplimentare, sporurilor, bonusurilor, retinerilor, pensiilor suplimentare, avantajelor in natura s.a.); 
  • Intocmirea rapoartelor specifice: rapoarte de costuri, liste de taxe, Declaratia 112, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidenta zilelor de concediu medical, s.a.; 
  • Intocmirea fisierelor de banca pentru plata salariilor; 
  • Procesarea calculului salarial pentru veniturile din drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de administrator (daca este cazul).

Servicii Management Financiar
Fonduri cu Finanțare Nerambursabilă

Beautiful middle aged business woman at the office
  • Managementul financiar al proiectelor cu finantare nerambursabila;
  • Evidentierea separata a cheltuielilor eligibile si neeligibile pentru fiecare proiect;
  • Pregatirea documentatiei pentru cererile de prefinantare, de plata si de rambursare si intocmirea cererilor si a oricaror alte raportari si anexe solicitate de forumurile abilitate;
  • Depunerea cererilor de prefinantare, plata, rambursare in conformitate cu graficele de cereri ale proiectelor si cu termenele stabilite de legislatia in vigoare, inclusiv in contractele de finantare;
  • Planificarea si gestionarea cash-flowlui pe proiecte, intocmirea de previziuni si executii bugetare si informarea responsabilului proiect cu privire la situatia bugetara si la eventualele neconformitati;
  • Realizarea de modificari bugetare, in conformitate cu nevoile proiectului, in colaborare cu Responsabilul de proiect;
  • Actualizarea graficelor cererilor de prefinantare, plata si rambursare, in functie de prevederile legislative in vigoare, de cash-flowul si nevoile proiectelor;
  • Alocarea cheltuielilor indirecte pe proiecte si intocmirea deciziilor de alocare a acestora;
  • Monitorizarea interna a tuturor operatiunilor financiare;
  • Coordonarea activitatilor de trezorerie si planificarea activitatilor necesare pentru a asigura un flux optim al lichiditatilor, in vederea desfasurarii eficiente a activitatilor proiectului;
  • Asigurarea arhivarii fizice si electronice a documentelor pe tipuri de cheltuieli, precum si a cererilor de prefinantare, rambursare, plata si a documentatiei aferenta;
  • Incorporarea tuturor operatiunilor intocmite pe proiecte, prin inregistrarea tuturor operatiunilor conform registrului jurnal mai sus mentionat, in contabilitatea generala a Beneficiarului, avand in vedere ca toate situatiile financiare (balante de verificare, bilanturi, declaratii, s.a.) se intocmesc la sediul Beneficiarului. Asigurarea corectitudinii, completitudinii si in stricta concordanta cu bugetele proiectelor a inregistrarilor contabile;
  • Evidenta si gestiunea materialelor consumabile, obiectelor de inventor si mijloacelor fixe;
  • Intocmirea NIR-urilor si bonurilor de consum pentru materiale consumabile si obiecte de inventar, in conformitate cu planul de achizitii, dupa verificarea si consemnarea cu “bun de plata” a facturilor;
  • Intocmirea fisei mijlocului fix in conformitate cu planul de achizitii, dupa verificarea si consemnarea cu “bun de plata” a facturilor, pe grupele, clasele si/sau subclasele, respectiv duratele prevazute in Catalogul mijloacelor fixe;
  • Efectuarea salarizarii: state de plata, declaratii ANAF, s.a., prin preluarea informatiilor necesare de la Responsabilul de proiect (pontajele colective pe fiecare proiect) si Responsabilul resurse umane (CIM, Rapoarte salariati, concedii medicale, concedii de odihna s.a.);
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind nedeductibilitatea TVA aferenta cheltuielilor eligibile cuprinse in cererile de rambursare si obtinerea certificatului privind nedeductibilitatea TVA;
  • Analiza corespondetei intre inregistrarile analitice din contabilitate si cererile de plata, rambursare in conformitate cu bugetele proiectelor;
  • Incarcarea documentelor financiar-contabile aferente cererilor de rambursare, plata, prefinantare in sistemul informatic MySMIS pana la incheierea situatiei financiare a fiecarui proiect;

Servicii Juridice

Busy director or ceo in suit sitting by table in cafe and writing in notebook
  • Consultanță și asistență juridică privind problemele juridice întâmpinate de clienți în derularea activității de business;
  • Înfiinţari si lichidari de firme, orice alte servicii in relatia cu Oficiul National al Registrului Comertului (modificare sedii sociale si secundare, coduri CAEN, certificate constatatoare etc);
  • Servicii de asistenţă şi reprezentare juridică în domeniul societăţilor comerciale;
  • Asistență juridică în analizarea, redactarea și revizuirea diverselor documente ale Clientului (contracte comerciale, notificări, convenții, cereri, adrese, etc.);
  • Verificarea situației juridice a diverselor documente aferente unor proiecte sau tranzacții;

Servicii Asistență Financiară

Rear estate agent and young couple going through housing plans on touchpad while having a meeting at home.
  • Consultanţă cu privire la modul de înfiinţare al firmei; 
  • Înregistrarea firmei în scopuri de TVA;
  • Înregistrarea firmei pentru a putea angaja salariaţi; 
  • Consultanţă cu privire la modul optim de organizare al activităţii financiar contabile; 
  • Recomandări privind structura personalului necesar;
  • Instruirea personalului cu privire la organizarea activităţii contabile primare; 
Excelență & Exclusivitate în servicii de Contabilitate
Apel